16.09.2015 u 17:39
„Prepoznaj svoje – Budi ponosan – Made in BiH“ po drugi put u Gračanici
Kampanja „Prepoznaj svoje – Budi ponosan – Made in BiH“ prezentovan gračaničkim poduzetnicima
Kampanja "Prepoznaj svoje – budi ponosan – Made in BiH“ usmjerena na afirmaciju domaćih proizvoda i povećanje njihove kupovine, prezentirana je danas po drugi put gračaničkim poduzetnicima.

Tim povodom delegacija Vlade Tuzlanskog kantona na čelu sa ministrom razvoja i poduzetništva Nerminom Hodžićem i ministrom trgovine, turizma i saobraćaja Edinom Ajanovićem danas se u multimedijalnoj sali Općine Gračanica sastala s načelnikom općine Srebrenik Nihadom Omerovićem i njegovim saradnicima, te s privrednicima s područja ove općine.

S razlogom se sastanak u Gračanici održava po drugi put. Naime, općinu Gračanicu čini preko 400 pravnih subjekata (privatna preduzeća, javna preduzeća i ustanove) i oko 6000 fizičkih lica (samostalne zanatske i druge radnje), sa 45% zemljišta koje je pod industrijskom zonom.

Glavni cilj ovog medijskog projekta jeste upoznavanje javnosti sa domaćim proizvođačima i njihovim proizvodima, te edukacija građana o koristima koje donosi kupovina i korištenje domaćih umjesto uvoznih robnih marki i proizvoda.

„Kada bi svaki građanin mjesečno odabrao samo 10 maraka više domaćih umjesto uvoznih proizvoda, to bi značilo novih 480 miliona KM našoj privredi, a time i nova radna mjesta, sigurnije i stabilnije penzione fondove, bolje zdravstvo, školstvo itd." istakao je tokom prezentacije direktor Koloseuma Zlatko Berbić.

Kampanju će od 22. septembra, uz podršku Vlade Tuzlanskog kantona, provoditi marketinška agencija Colosseum. Partner na ovom projektu, koji će za sada biti realizovan samo u Tuzlanskom kantonu, kompanija je Bingo, najveći domaći trgovački lanac.

Reakcije brojnih predstavnika domaćih kompanija su bile više nego pozitivne, te su mnogi odmah podržali ovu aktivnost i izrazili spremnost da aktivno učestvuju u realizaciji kampanje.

Gračanlije su i danas pokazale svoj ekonomski patriotizam, što će u konačnici i same lokalne zajednice i cijela država biti bogatije.
Kameleon