19.09.2015 u 09:02
Održana posljednja sesija pred kampanju "Prepoznaj svoje - Budi ponosan - Made in BiH"
Pokrenimo EVOLUCIJU!
Dvanaesta sesija prije samog početka kampanje "Prepoznaj svoje – budi ponosan – Made in BiH“ usmjerena na afirmaciju domaćih proizvoda i povećanje njihove kupovine, prezentirana je danas tuzlanskim poduzetnicima.

Tim povodom delegacija Vlade Tuzlanskog kantona na čelu sa premijerom Tuzlanskog kantona Begom Gutićem i ministrom razvoja i poduzetništva Nerminom Hodžićem danas se u Plavoj sali BKC-a Tuzla sastala sa privrednicima s područja Tuzle i Lukavca.



"Kako naši sportisti nižu uspjehe na sportskom polju, tako se i patriotizam u našoj državi povećava. Upravo taj patriotizam želimo da prenesemo i na ekonomsko polje, te da kod građana Tuzlanskog kantona isprovociramo ekonomski patriotizam i na taj način pomognemo svima, i građanima i privrednicima i vladi TK, gdje će svi imati jednu vrstu benefita od ove kampanje." - istakao je premijer Gutić u uvodnom izlaganju.

Glavni cilj ovog medijskog projekta jeste upoznavanje javnosti sa domaćim proizvođačima i njihovim proizvodima, te edukacija građana o koristima koje donosi kupovina i korištenje domaćih umjesto uvoznih robnih marki i proizvoda.

"Ovo je kampanja koja će po prvi puta imati mjerljve efekte i već ih ima. Moram naglasiti da smo mi kao proizvod dosadašnjih sastanaka imali jednu konkretnu stvar, a to je da parafiskalni nameti iz oblasti šumarstva koji vas muče, dogovoreno je sa članom ekonomsko-socijalnog vijeća gospodinom Karićem, da kroz hitne izmjene zakona o šumama Tuzlanskog kantona taj parafiskalni namet ide na ostvarenu dobit, a ne na ukupni promet vaših firmi tokom godine." - izjavio je premijer Bego Gutić te dodao da će već naredne sedmice doći do te izmjene zakona.

Kampanju će od 22. septembra, uz podršku Vlade Tuzlanskog kantona, provoditi marketinška agencija Colosseum. Partner na ovom projektu, koji će za sada biti realizovan samo u Tuzlanskom kantonu, kompanija je Bingo, najveći domaći trgovački lanac.



Reakcije  predstavnika domaćih kompanija su bile više nego pozitivne, te su mnogi odmah podržali ovu aktivnost i izrazili spremnost da aktivno učestvuju u realizaciji kampanje.



Kameleon