13.11.2015 u 08:28
"Kupovina domaćih proizvoda znači ne misliti samo na sebe već i na buduće generacije"
"Prepoznaj svoje – budi ponosan – Made in BiH“

Kada govorimo o kafi, ne možemo, a da ne spomenemo kompaniju "Dino Kafa" koja je sinonim za uspjeh, najbolji kvalitet i prije svega vrhunski užitak.
Da je "Dino Kafa" više od navike, saznali smo i od
Indire Peći, menadžerice prodaje u kompaniji Dino Kafa sa kojom smo obavili kratki intervju povodom kampanje "Prepoznaj svoje – budi ponosan – Made in BiH“.

Predstavite Vašu kompaniju

"Početkom 2003. godine u Živinicama je osnovana zanatska radnja "Pak centar" sa osnovnom djelatnosti usluge pakovanja tečnih i praškastih proizvoda, kao i preradom i pakovanjem kafe. Između ostalog, 2003. godine krenuli smo sa preradom kafe i na tržište izbacili potpuno novi proizvod pod imenom "Dino Kafa" koji je vrlo brzo postao naš zaštitni znak."



Gdje se nalazi Vaše poslovanje danas, a gdje biste voljeli da ono bude sutra?

"Danas smo mi sveprisutan brend u TK, ali u posljednje dvije godine aktivno se razvijamo i širimo i na ostala tržišta. Otvorili smo dvije poslovnice, jednu u Sarajevu, a drugu u Bihaću odakle pokrivamo čitavu Krajinu i Srednjebosanski kanton, kao i Hercegovinu.Vizija našeg poslovanja je da u našoj bliskoj budućnosti postanemo opšte prihvaćen brend u cijeloj BiH."


Možete li definisati Vašu strast prema poslu?

"Moja strast prema poslu definisana je željom da u svakom trenutku radim najbolje što mogu za svoj kolektiv, tim ljudi sa kojima radim, ali da istovremeno učinim ono što je najbolje za naše kupce. Kada su oni zadovoljni, znači da smo i mi ispunili svrhu našeg poslovanja."


Koje su to karakteristike dobrog menadžera?

"Budući da je menadžer osoba koja izvršava zadatke kroz usmjeravanje ljudi ka obavljanju poslova, on samim time mora biti primjer radnicima, biti optimista, jer je moral zaposlenih itekako bitan. Dobri menadžeri stvaraju dobru atmosferu u firmi u kojoj rade i sudi isključivo prema zaslugama."


Gdje su Vam došle najbolje ideje?

"Najbolje ideje dolaze kroz komunikaciju sa ljudima, što više komunicirate do sve više ideja i dolazite. Svaki od naših klijenata ima uspješnu priču iza sebe i svaki dan nešto naučim od njih."


Koji su Vam najveći izazovi?

"Najveći izazovi su da napravim takvo poslovno okruženje gdje se naši uposlenici osjećaju sretnim, a takođe na našem tržištu da napravim dugoročan i zadovoljavajući odnos sa našim klijentima kako bi svi pozitivno poslovali."



Na koji način se može poboljšati poslovni ambijent u kompaniji?

"Stvaranje dobre klime je jedini način na koji se može poboljšati poslovni ambijent. Ljudi treba da rade u svom interesu i da daju maksimalan učinak. Zdravo okruženje sa ljudima koji se maksimalno zalažu za firmu nikako ne može ugroziti poslovanje."

Čime biste se bavili da niste u ovoj branši?

"Teško da se mogu zamisliti u nekom drugom poslu, ali svakako da bi to bio neki posao koji zahtijeva blizak rad sa ljudima."

Pored poslovnog svijeta, prema čemu gajite simpatije?

"Pored poslovnog svijeta, svu svoju pažnju usmjeravam na porodicu koji su mi podrška u ovom poslu, koji pored svega ostalog zahtijeva i često odsustvo od kuće. "


Omiljena poslovica?

"Moja omiljena poslovica je - Ja hoću, ja mogu, ja želim."




Da imate vlast pet minuta i da možete učiniti bilo što za sebe ili svijet, šta bi to bilo?

"Teško da bih za pet minuta mogla popraviti nešto, ali ako bih ikako mogla vratila bih optimizam među ljude, jer je to ono što nam fali svima."


Šta za vas znači kupovati domaće?

"Mislim da je prije svega potrebno kod ljudi razviti svijest o pripadnosti, a to je danas u ovim vremenima jako teško. Treba izaći van okvira vlastite sadržine. Apelujem na sve građane da prilikom kupovine odvoje malo više vremena i da njihov odabir budu domaći proizvodi, proizvodi od čije prodaje živi naš komšija, prijatelj, poznanik, građanin BiH. Kupovati domaće znači ne misliti samo na sebe već i na buduće generacije."
Vedran Mitrić